Friday, September 22, 2023

Spaten - Oktoberfestbier

Nimi: Spaten - Oktoberfestbier
Päritolu: Saksamaa (München)
Taara: Klaas 0,5L
Alkohol: 5,9%
Algvirde tihedus: 13,7°
Tüüp: Lager
Hind: 2,99€ + pant
Eelhäälestus: No see on mul siin blogis juba kolmas Oktoberfesti nimes omav õlu. Esimesed olid siis Paulaner ja Löwenbräu oma eriõlledega. Ma eeldan, et nad on laias laastus ühesugused. Ehk siis joodav laager.
Värvus: Heledam kuldne.
EBC: ?
Vaht: Tekkis kena vahumüts, lihi kolmandik klaasi, aga vajus üpris kiirelt ära.
IBU: ?

Aroom: Täiesti klassikaline laager õlle lõhn, kerged viited humalale ja linnastele.

Maitse: Ohoo, pean tunnistama, et maitse on veidi üle ootuste. Eile jõin just selle aasta Paulanerit ja see mulle nii ei meeldinud. Maitses on mõõdukalt humalat ja mingi kerge magus varjund on ka, aga see ei häiri. Täiesti mõnusalt joodav lihtne laager. Ja mõnusa klaari maitsega. Kuigi see on ilmselt mingi standart, et Oktooberfest Bier peab evima ca. 6% alkoholi, 0,1 kraadi üles või alla. Ühesõnaga seni lemmik Oktoberfest õlu.  

Kokkuvõte: Meeldiv üllatus. Kuigi need eri tootjate Oktooberfest õlled, mida ma olen proovinud, on kõik joodavad, siis antud isend on hetkel lemmik. Löwenbräud peaks ka uuesti proovima, aga Paulanerit jõin eile ja maitse värskelt meeles. Sest selle maitse on kuidagi klaarim ja ilma mingi kõrvalise maitseta.

Hinne: 5-

Huvitav fakt: Näib, et Oktoberfest Bier peab evima ca. 6% alkoholi. 

Tootja infot: https://spatenbraeu.de/produkte/spaten-oktoberfestbier.php

2 comments: